vad tycker ni?

2011-05-09 - 19:49:03
Det känns som att jag bara fotar samma motiv hela tiden.. Känns så väldigt enformigt.

Eller är det bara jag som tycker det? Här är i alla fall bilder från idag.



Ni får gärna säga själva vad ni tycker, för jag bits inte. Så oerhört tråkigt när man inte får någon respons på det man frågar efter.

Så säg nu, ärligt, om ni tycker att jag fotar enformiga bilder.

Anledningen till att de är det, isåfall, är för att det har inte blivit så mycket att fota ännu, men nu har ju tulpanen kommit upp, snart kommer fler påskliljor osv. Så det jag brukar fota har inte kommit upp ännu, och sen är det ju skolan och allt som tar tid. (:

Det kommer bli bättre och bättre ju längre in på sommaren vi kommer (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0