vad gör man när ingenting känns värt att kämpa för?

2011-04-27 - 19:49:29
Idag är en sån dag då jag bara vill gräva ner mig och aldrig mer komma upp.

  • Jag kan inte göra någonting utan att det påminner mig om Dig.
  • Det finns inte ett skit att göra i den här staden. Och det är sjukt svårt att få inspiration till VAD man vill göra då.
  • Musik hjälper inte ens mot min tristess längre.
  • Finns ingen rolig människa att småprata med.
  • Orkar inte göra någonting, att inte veta vad jag vill göra suger musten ur mig.
  • Jag orkar inte plugga.
  • Lägger seriöst ner skolan nu. Pallar inte. Vet att jag kommer ångra mig som fan om jag gör det. Men jag VILL INTE. Det här är droppen.


we♥it

Nu klagar jag som fan.
Men vad gör man när ingenting känns värt att kämpa för?
Postat av: melissa

SV: tack så jättemycket du! :) och, du. Om du känner sådär tycker jag att du ska titta på detta: http://www.tv3play.se/play/244594/?autostart=true



Det blir bättre! :)

2011-04-27 - 20:31:23
URL: http://melissablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0